Sugen och yoga

V.8 i utmaningen



Hittade denna bilden bland mina mobilbilder och FYFAN vad sugen jag blev. Det vattnas i munnen på mig av bara tanken på godis... åååååh! Men nej.

Idag blev det hot yoga. Så skönt att köra det passet. Idag var det med Tor och det innebär mycket balansövningar och stort fokus på andningen. Jag känner mig lika frisk fortfarande, så imorgon tänkte jag köra ett styrkepass till. Funderar på ök. Eller kombinera det som jag gjorde i måndags, både ök och uk i trisets. Vill ju ha en större rumpa som prio 1 tror jag... Får känna efter imorgonbitti och skriva ihop ett pass eller köra samma som i måndags men med lite mer intensitet!


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

åh möms!!!

2011-12-14 @ 18:05:31
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Hej!

Jag godkänner när jag väl svarat på kommentaren, bara för att helt enkelt ha koll på vem och vad jag svarat på! Får väldigt mycket frågor ang. trebarnsmorselivet och min hårfärg (haha) så jag vill inte missa att svara på någon -som jag lyckades då&då innan jag införde denna sak! :)

2011-12-14 @ 18:52:39
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0