Tre veckor...

Nej nu är jag så jävla trött på att inte träna... Efter tisdagens benpass bokade jag av min planerade yoga igår för jag vågade inte eftersom halsen gjorde så pass ont under benpasset. Och igår mådde jag riktigt dåligt på kvällen, kände mig nästa febrig. Idag har jag mått dåligt till och från, också lite feberkänningar och även yrsel... Så jag tror jag får vila helt denna veckan ut och sen nästa vecka måste jag väl ändå kunna köra igång?! Jag vill ju träna!!! Snart 3 träningsfria veckor av min utmaning. Usch vad det känns dåligt. Men jag kör på mina plankor varje dag och även armhävningarna. Tycker plankan är skitkul nu igen. Innan kändes den mest som en pina. När det är två veckor kvar till julafton funderar jag på att öka antal minuter... Jag vet att jag klarar mer, så varför inte pressa på ännu hårdare då?

Maten sköter jag riktigt bra just nu. Denna veckan har det gått riktigt bra bortsett från en lussebulle igår. Kolhydraterna är borta på kvällarna, endast till frukost och lunch äter jag dom. Och när jag väl äter kolhydrater blir det råris eller havregryn för det mesta. Ibland lyxar jag till min frukost med mina frukostbullar också.



Här är resultatet av dagens lunch! Det blev riktigt gott och jag har fastnat för råris! Toppen, äntligen har jag hittat någon som kan ersätta riset som jag annars älskar! Jag lägger ut recept imorgon.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Ser skitgott ut bruden! Gissa vad? På söndag ska jag köra mitt första pass på år och dar. Ska testa bodypump! Ska bli skitkul

2011-12-08 @ 22:12:52
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0