Update från Sälen


Min älskade i backen i torsdags.

Idag mår jag lite bättre, men är fortfarande inte pepp på någon vidare fest idag. Har laddat över filmer på datorn och köpt lite godis så jag är nästan mer sugen på att stanna hemma. Ja, idag unnar jag mig något gott, har tagit någon enstaka chokladbit under resan, men inte mer än smakat. Så är jag sugen idag så unnar jag mig det och tar konsekvenserna också, hehe. 

Har skött maten riktigt bra under resan. Jag äter samma som dom andra på kvällarna (på tok för mycket VISPgrädde i maten, men jag tar mindre portion) men har kokat råris till mig själv istället för att äta vanligt ris. I backarna har jag ätit gulash,  och när det var buffé hoppade jag över alla pannkakor, minipizzor, nachos m.m och åt lite lasagne och gulash. Har endast druckit vatten, till varje mål och även mellan målen. Till frukost har det blivit havregrynsgröt med 1 äggvita och blåbär. Två dagar har jag även ätit två frukostbullar till för att jag ska hålla mig mätt så länge som möjligt. Det känns inte ett dugg tråkigt att inte äta som alla andra. Detta är min livsstil. Jag har valt detta och även om jag saknar vitt bröd, marmelad, ris m.m ibland så är det något jag kan leva utan och endast unna mig ibland. 

Kommentarer
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Sådär kände jag igår efter att vi hade haft mysmiddag med vänner, jag ville hem och se film och äta godis och ta det lugnt, haha. När man barn blir det ju faktiskt så också, klockan 22 gick vi hem, haha.

Hoppas du hade det fint igår!



kram!

2012-01-01 @ 12:19:59
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0