Uppladdning



Gick upp med Kevin imorse vid 6.30. Kände att jag ville äta en tidig och rejäl frukost så jag kan komma iväg till gymmet i tid. Så detta var min frukost idag. Två fiberknäckemackor, fiberhavregrynsgröt med blåbär, grönt te, vatten och Holistic REDS. Åt även två ägg som egentligen var tänkta att ha på mackorna, men dom blev löskokta så dom åt jag upp direkt efter jag skalat dom. Jag är minst sagt mätt och tror nog att jag har gott om energi till intervaller på löpbandet!

Så laddad jag är att äntligen börja träna. Att jag har ont i halsen ignorerar jag, för det har jag ju varje dag nu. Det försvinner när jag varit vaken några timmar så jag hoppas inte det blir värre av att jag tränar. Den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt! hoppas intervallerna går bra! jag är lite halvt på g nu igen iallafall efter min vilovecka (det var SKÖNT!!). körde ett helt ok ök-pass igår kväll och tänkte köra tabataintervaller uk sen. om jag orkar... är seg idag, gick och la mig sent och sen hade samuel ont i magen i natt och var vaken en bra stund. men men. det är så skönt att få det gjort på fm!



har ni fått någon snö än? det verkar ha snöat på ganska många ställen nu iallafall. vi har fortfarande 20 grader, det är helt ok, nån snö kommer vi liksom inte få ändå ;)



ja Lidingöloppet låter lite överambitiöst, haha, hur allvarligt var det där löftet ;) du kanske kan ändra till midnattsloppet istället, göteborgsvarvet 2013 och lidingöloppet 2014? 30 km är verkligen långt! jag ska försöka springa lite längre den här veckan, har sett ut en lite längre runda som bör vara runt 6 km. lite i taget! är inte så nöjd med mina skor bara, det är knappt någon dämpning alls framtill och jag sätter i foten rätt långt fram så jag får ont i ena foten... hade gärna köpt nya skor men det är så svårt, och så har jag inte haft dessa så länge. vet inte ens om det finns någon riktigt affär med löparskor här så man kan prova, det går ju inte riktitg att chansa heller. vad har du för skor?



nu måste jag sätta fart här om det ska bli något tabatapass, måste diska och hänga upp tvätt först. hoppas intervallerna gick bra! kramar

2011-12-06 @ 10:10:15
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Vilken god frukost! Gröt lägger sig som bomull i magen tycker jag! =)

2011-12-06 @ 12:25:53
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0