En förkylning rikare

Dessa jäkla sjukdomar kommer och går hela tiden. Nu har jag åkt på en till förkylning. Går in på min tredje vecka som halvsjuk och vill inget hellre än att vara frisk så att jag kan träna som vanligt igen. Jag tränade tre dagar förra veckan fastän jag inte kände mig helt frisk, och det är väl det jag får smaka på nu. Jäkla skit!

Bara att bita ihop och vila nu så att jag kan sätta igång i hundranittio med träningen sen. Nu när jag ser resultat hela tiden så är det så tråkigt att behöva hålla sig borta från träningen, för resultaten peppar mig något enormt att träna. Det är det som gör det roligt!

Förra träningen där jag hade som mål att jogga i 19 minuter, alltså 1 minut längre än tidigare, gick super. Jag klarade det! Nu ska jag köra 19-minuters jogg ett par gånger och sedan höjer jag med några minuter. 19 minuter var precis lagom så nu vill jag inte pressa mig till mer på ett tag. Man ska inte stressa för mycket med konditionen, då blir det bara fel och man tappar lätt motivationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0