Kärlekens dag


Idag är det alla hjärtans dag och jag är glad att jag har världens bästa att fira denna tillsammans med. Jag är inte den som tycker att man ska ge varandra något eller hitta på något bara för att det är alla hjärtans dag, för man ska uppskatta varandra varje dag. Men jag ska inte sticka under stol med att jag gärna gör det även idag, mest bara för att detta är en dag man "ska" visa kärlek till de man tycker om.
Vi ska fira dagen med att laga en god middag med efterrätt och/eller godis och sedan titta på "Love and other drugs". Jag räknar ner timmarna tills min älskade K kommer hem. Vi hann bara ses i ca två timmar igår för han kom hem sent och jag med så jag bara längtar tills klockan slår fyra och han står här hemma i hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0