Måttdags

Dags för måtten idag igen! Var tredje vecka kommer dessa och nu har det gått tre veckor sedan sist. Nu lägger jag även till min vikt sålänge jag har mammas våg här hemma.

Mått den 11 februari 2011

Mage tjockast: (höfterna): 92 cm (- 2 cm)
Mage smalast: 74
 cm (- 2,5 cm)
Naveln:
 82,5 cm (- 2,5 cm)
Byst: 95,5 cm (- 1,5 cm)
Höger lår: 56,5 cm (- 1 cm)
Vänster lår: 57 cm (- 0,5 cm)
Höger arm: 28 cm (Ingen förändring)
Vänster arm: 28 cm (Ingen förändring)
VIKT: 65,1 kg (- 1,1 kg på tre veckor)

Härliga mått än en gång. Det går framåt i superfart tycker jag. Två centimeter minus på höfterna så är jag framme där jag var för 1,5 år sedan. Vikten är snart densamma som jag hade för ett år sedan. Men jag vill nå 61 kg till juni och det är ingen omöjlighet om det fortsätter så här. WIIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0