Mina nya ångestdämpare

Här kommer mina senaste "träningsköp". Det är inte skitsnack att det blir roligare att träna med nya träningskläder. Det är så sant så. Börjar man tröttna på träningen så är ett hett tips att kanske köpa nya träningsbyxor eller ett nytt linne? Det hjälper mig nu när jag är tillbaka på Friskis igen.
Min motivation till träningen ligger just nu på noll och jag har ångest innan träning. Det känns skit att vara tillbaka, men jag får helt enkelt stå ut i 10 månader till, tills mitt kort gått ut. Tills dess får mina träningskläder hålla min motivation uppe!

Träningslinne från Inter Sport.

Träningströja från H&M. (Färgen gör sig inte alls på bild, den är mycket finare irl!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0