Spetsad

Jag och Kevin lagade tacos tidigare ikväll. Han skalade lök över sophinken som stod på golvet och jag skulle slänga något i sophinken. I det ögonblicket får jag kniven rakt in i pannan och Kevin skriker:

- VAD GÖR DU!?!?!?

Jag går iväg, börjar gråta och tar händerna för pannan. Kevin blev så rädd att han sprang efter mig och drog bort mina händer från pannan och drar in mig i hans famn. Det kändes som om kniven gick in en bra bit i pannan, men inte en enda bloddroppe kom. Kevin lyckades på något vis dra bort kniven. Nu ser det ut som att jag fått ett getingstick i pannan. En röd prick är allt vad där är.
Säkert 10 minuter efter att det hände står Kevin och pustar och säger "Fan vad rädd jag blev, jag har fortfarande ont i magen för jag blev så orolig"

Det är så skönt att han är så mån om mig när det väl händer något. Men det bästa av allt är att det inte blev något allvarligt av det och att jag inte blev träffad i ögat.

Nu ska jag klia min andra hälft, för det är det bästa han vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0