Friskisångest

Var på Väla igår med Kevin och handlade ett träningslinne och en träningströja, lägger upp bilder på det senare. Kevin köpte en ny skidjacka, skidbyxor och mössa. Han ska till Branäs torsdag-söndag nästa vecka och åka snowboard så nu är han fullt utrustad, bara goggles som fattas.

Jag ska träna cirkelfys på Friskis kl 12 och har faktiskt ångest att behöva åka dit. Jag vill verkligen börja träna på Filborna istället, trivdes där så OTROLIGT bra. Och det är inte bra att känna ångest över att åka och träna för då är det lätt att man hoppar träningen av den anledningen. Mitt träningskort går inte ut förrän i oktober så jag måste verkligen fortsätta på Friskis ett bra tag till. Men när det har gått ut så går jag direkt över till Filborna utan att ens tveka, trots att det skiljer 2000 kr på årskorten om jag är student eller 1000 kr om jag inte är det, så är det ändå värt det.


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Kort svar.. Sitter i tele. Min krönika ligger på AFF:s framsida om du bläddrar ner...


Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0