Ännu en sjukisdag

Jag har tyvärr inte så mycket att skriva just nu då jag bara går här hemma och är sjuk. Imorse när jag vaknade hade förkylningen blivit ännu värre och mitt huvud kändes som en stor betongklump. Så det första som kom ned i magen var en ipren i hopp om att huvudet skulle lätta lite, vilket tog två hela timmar innan det inträffade.

Emelie kom hit och åt lunch med mig och höll mig sällskap tills Kevin kom hem idag. Det var skönt att få träffa någon annan nu efter nästan en vecka med bara Kevin.

Jag hoppas verkligen jag mår bättre imorgon för jag ska upp och tvätta kl 7 imorgonbitti... Bara tanken dödar mig långsamt, men vad gör man?! Sådant måste också göras, sjuk som frisk.

Nu ska jag inta en ny bok, vill få igång min extrema läslust som jag hade innan. Boken som väntar heter Imamens dotter av Hannah Shah.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Krya på dig!!

2011-01-20 @ 21:33:21
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0