Kort sammanfattning

Jag hade en superkul kväll/natt i torsdags. Kom hem vid 5 på morgonen och sov till 15.30 igår (!!!). Ja, jag hade ångest när jag vaknade, snacka om det. Så för att må lite bättre bjöd jag Kevin på oxfiléplanka på Steakhouse och jag tog en Black and white. Därefter gick vi till Pub Ro för att hälsa på Emelie som jobbar där. Där satt vi och spelade yatzy till 21.30 då vi körde hem till Marcus. När Emelie slutat kom hon också så spelade vi Galen Panna till kl 2 på natten.

Ikväll är jag ensam för Kevin är på fest och jag är så GRYMT sugen på fest jag också, men det blir antagligen inget med det. Istället fördriver jag tiden med Fångarna på fortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0