Nu börjar det på riktigt - igen

Det gick bra hos läkaren i måndags. Jag har fått remiss till sjukgymnast och röntgen, så nu hoppas jag att jag får rätsida på problemet. Jag har åkt på världens förkylning nu också. Har inte sovit mer än 4 timmar inatt pga min näsa som är totalt igentäppt och rinner omvartannat. Somnade kl 1 och vaknade strax innan kl 5 imorse, försökte somna om, men när Kevin gick upp kl 6.30 så gav jag upp, så jag har varit uppe sedan dess.
Idag blir det bara till att ligga och kolla tv och film för det är det enda jag orkar.

Kevin börjar på Cambridge-kuren idag. Vi var och hämtade 21 påsar mat till honom igår så han klarar sig en vecka framåt då han ska träffa sin konsulent igen för nya påsar samt vägning och mätning. Så nu hoppas jag verkligen att detta är en metod som kan hjälpa honom att nå sin målvikt. Jag är själv supersugen på att göra det jag med, men jag ska hålla mig till sund kost och MYCKET träning. Ska rensa skafferiet från allt gott idag så att det inte finns något alls här hemma som jag kan bli sugen på.

Jag har ett mål att ha uppnått min målvikt på ca 2 månader och det tror jag är möjligt om jag går ner ca 4 kg i månaden, vilket är en naturlig viktnedgång. Så nu jäklar är det självdiciplinen som ska fram och motivationen är redan på topp så det är bara att köra på.
Kämpa på ni också! Ge allt i två månader så kanske ni också når er målvikt och vill visa upp er kropp och vara stolta över den i sommar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0