Nyår 2010/2011

Nyår firade vi hemma hos Marcus (Emelies pojkvän). Vi var 5 par och en "singel"-Sandra som firade tillsammans. SUPERGOD tre-rätters middag och en helt fantastiskt rolig kväll. Min kamera är den sämsta när det är bilder inomhus (och dessutom mörkt) med blixt samt bilder utomhus när det är mörkt så ha överseende med bildkvalitéten.


En superöl på 1 liter vs en 0,5 liters öl. Har aldrig någonsin sett en sån stor en.

Alla vi tjejer spelade en runda Galen Panna.

Ja, hon till höger har inte alla hästar i hagen... Vi skrattade tills det kramapade i käkarna när vi såg mitt BREDA skratt på denna bilden, kan jag säga. Herregud! Men det bjuder jag på.

Tolvslaget firade vi ute på en fotbollsplan utanför lägenheten. Här har vi en del av gänget.

En av raketerna sköts inte iväg som den skulle, utan splittrades i massor med små "flisor" (som ni kan se på bilden) och träffade Tobbe i nacken och brände bort en bit av huden.

Den årliga nyårspussen får avsluta detta fantastiska slut på 2010 och en underbar start på 2011.

Kommentarer
Postat av: Therese

haha :) Jag vet hur det känns :P Jag trivdes jätte bra i kort men när jag hade det ville jag bara ha långt hår :P och nu är jag sugen på att klippa av det igen :P men har bestämt mig för att jag inte ska!! :)

2011-01-06 @ 16:09:04
URL: http://toasts.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmammam

Härliga bilder! Ni verkar ha haft det riktigt kul ;)



sv; tack för tipset, hittade lite till barnen på campadre ;)

2011-01-06 @ 18:26:11
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0