Upphittade minnen bland annat

Nu ska jag snart bege mig till Maxi för att handla innan det är dags för träning. Idag blir det gymmet en timme innan wumban, som jag lyckades får plats till! Så idag blir det tre träningspass (jag var på pilates imorse).

Jag har hjälpt pappa att flyttstäda idag och pedant som man är så tog ju det sin lilla tid, men fint ska det vara. Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Jag har spelat yatzy med mig själv som jag brukar göra nu för tiden. Jag har blivit beroende av det och när Kevin inte är hemma så får jag istället spela med mig själv.

Imorgon ska jag ställa mig på vågen igen. Tänkte väga mig en gång i veckan och sedan ta mått var tredje vecka, som vanligt. Är lite nervös på vad den ska visa faktiskt. Lite tråkigt om jag gått upp eller om det är oförändrat efter denna extrema träningsveckan.. Men men, sålänge jag mår bra så skiter jag (försöker intala mig att jag gör det i alla fall) i var siffrorna visar. Det är måtten som har betydelse!

Nej nu ska jag inte babbla mer, jag ska köra en runda yatzy, diska och sedan köra till Maxi :-)

PS! Hittade två väskor hos pappa med massor av minnessaker, bland annat brev till mig själv som jag skrev dagen jag började sjuan, alltså 2004. Massor med CD-skivor med bland annat recept, låtar som vi spelade när vi hade vår ensemblegrupp i högstadiet och skivor som musiklärarna gjorde till oss när vi slutade nian. Ja massor med minnen hittade jag så allt ska ner i min minneslåda och aldrig mer komma på villovägar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Kul med träning! =)

2011-01-29 @ 09:28:00
URL: http://leahsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0