Detta var det första jag såg imorse när ja...

img_8445 (MMS)

Detta var det första jag såg imorse när jag kollade min mobil!! Jag och Kevin firar 2 år tillsammans idag och inatt satt han och ritade detta på datorn för att sedan fota och lägga in det som skärmsläckare och bakgrundsbild på min mobil. Han är så fantastiskt underbar min älskade sambo!!! Detta gjorde min dag! Blev dessutom bjuden på restaurang nu ikväll. Jag  kan inte bli lyckligare just nu! Allt är perfekt!! Skulle dock vilja ha semester tillsammans med honom istället för att jobba, men jag drar in pengar nu så att vi kan unna oss något fint till hösten :) nu ska jag sova! Imorgon efter jobb blir det gymmet! Är pepp nu! Såg en film ikväll om surfare och efter att ha sett tjejernas snygga kroppar blev jag sugen på att träna järnet för att uppnå samma snygga resultat ;) sova var det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0