Kärlek när den är som bäst!


The love of my life! 

Jag är så lycklig så det finns inte! Jag njuter SÅ över att må så bra som jag gör nu. Det har aldrig känts bättre i vårt förhållande än vad det gör nu. Vi behövde verkligen pausen för en månad sedan. Den har gjort oss ännu tightare, ännu mer kärleksfulla mot varandra och den har lärt oss att uppskatta varandra på ett helt annat sätt! Dessutom har vi mer tid ifrån varandra nu och det känns super! När vi väl träffas så har vi det otroligt bra, så tid ifrån varandra är ett MÅSTE för att uppskatta tiden med varandra mer!

Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att ha denna mannen i mitt liv. Det finns inget jag älskar mer än att vara med honom. Han är det bästa som har hänt mig, utan tvekan! Igår firade vi 2 år tillsammans och det känns helt underbart! 2 år med världens mest underbara kille! Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta, älskade Kevin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0