Träning - check!


JAJAMEN! Nytränad och glad i bilen på väg hem. Det blev 25 minuters intensivt pass på gymmet med mycket kettlebell! Riktigt skönt nu efteråt. Dock tog jag bilen till gymmet fastän det bara tar 5 minuter att cykla. Skyller på att jag ändå skulle skjutsa Kevin till en kompis och jag dessutom skulle till sjukgymnasten, så jag slog 3 flugor i en smäll. Det gick bra hos sjukgymnasten, troligtvis en överansträngning IGEN. Men jag kämpar vidare. Det känns bätte på jobb med ryggen i alla fall. Och träningen är viktig att jag fortsätter med sa hon. Så nu ska jag inte ge mig, jag SKA träna minst en gång till denna veckan. Nästa vecka beställer jag yoga dvdn så jag kan komma igång med den också! Ska sätta ihop en riktigt kämpig rumputmaning till mig själv nu i dagarna också. Plankan får jag inte heller glömma. Den MÅSTE klämmas in. Magen börjar slappa lite för mycket nu. NU TRÄNAR VI SÅ DET RYKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0