Före- och efterbilder

Motivationen är noll fortfarande och jag har inte varit på gymmet än fastän jag planerat det flera dagar. Imorgon ska jag till gymmet eller så ska jag simma. Antingen eller. Ska vara hos sjukgymnasten kl 18.30 så jag har ju tid där innan och jag ska inte komma undan denna gången. Jag har letat igenom min laptop efter bilder hur jag såg ut innan jag började min viktresa och har hittat några stycken. Har dock inte några mer efterbilder än dom jag redan lagt upp, men dom kommer igen! Lägger upp alla före-bilder först. Den äldsta är från 2008 och den nyaste är från i höstas någongång (mellan september-november skulle jag tro).
FÖRE-BILDER:

Sommaren 2008.

Sommaren 2010

Sommaren 2010.

Sommaren 2010.

Sommaren 2010.

Hösten 2010.

Hösten 2010.

Hösten 2010.

EFTER-BILDER:

2 dagar gammal bild.

2 dagar gammal bild.

2 dagar gammal bild.

Där hade ni dom! Lägger upp fler helkroppsbilder på hur jag ser ut nu när jag får någon bild. Haha. Finns nog en del från Kolmården som Kevins syster har, när vi fått dom delar jag med mig!

Nu ska jag inte svika mig själv och låta allt detta slit vara onödigt, utan nu ska jag komma igång igen! 2 dagar denna veckan SKA jag träna! Sen får jag lägga upp det hur jag vill. Jag måste måste måste! Nu kör vi. Det är inte alltid kul, men två intensiva pass klarar jag denna veckan. 20 minuter räcker. Kort och intensivt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, kort och intensivt funkar bäst för mig med! jag lyckades komma ut och springa tre gånger förra veckan (3 km), hoppas på att komma iväg denna veckan också, annars finns en crosstrainer här hos min mamma, den borde jag ju prova.

har du några riktigt bra rumpövningar på lager? ;) jag ska försöka få ihop några för en mindre rumputmaning när vi kommer hem igen ;) plankor har det blivit dåligt med här, dumt när det egentligen är så enkelt och går ganska fort också! nu är det visst akut blöjbyte här men lycka till med träningen! kramar

2011-07-19 @ 13:47:51
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oj oj oj vilken kämpe du är! :) Fortsätt sådär men se till att inte bli vikt och träningsblind! Ta hand om dig själv.

2011-07-23 @ 23:53:53
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Emelie!

SÅ DUKTIG DU ÄRRR!!! :O

du är min nya inspiration! :D

du är skit snygg nu och vart då innan också men nu har du en sån pang kropp! :D YOU GO GIRL ;)

2011-08-15 @ 20:31:52
URL: http://ewelew.blogg.se/
Postat av: HurtMaja

Fan vad bra jobbat!! Det är verkligen stor skillnad på före och efter bilderna. Hur mycket vägde du på före-bilderna? Och hur lång är du? :)

2011-11-09 @ 13:53:20
URL: http://hurtmaja.blogspot.com
Postat av: Rosahjärtan

Det här inlägget ska du ju lägga in på Challengen! Vilka resultat ( & jag vet ju att du fortsatt tappa vikt)! kanonbra jobbat!!!

2012-02-04 @ 13:25:14
URL: http://rosahjartans.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Halloj!

Kom hit via facebook och kikade. Jag håller också på med min tredje viktresa "operation fettsanering" ;) Och har 5 kilo kvar till målvikten tills i vår har jag tänkt.



Bra jobbat!



Hälsningar

Yohanna

2012-02-05 @ 13:34:33
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0