Före- och efter plankanutmaningen

Kom hem från Pålsjöskog för en halvtimme sedan. Backträning har det blivit så det skriker om det. Det var tufft i denna värmen kan jag säga. Jag tog bilder på hur jag ser ut just nu, imorse. Ska ju jämföra med innan jag började med plankan och hur jag ser ut nu efter (jag kommer fortsätta med plankan, men sätta upp nya utmaningar för mig själv i form av andra övningar).

Till vänster - bild tagen den 4 maj. Till höger - bild tagen idag, den 6 juni.

Till vänster - bild tagen den 4 maj. Till höger - bild tagen idag, den 6 juni

Det är en del skillnad faktiskt! Jag är grymt stolt över resultatet och blir nu mer peppad att fortsätta med detta för att få magen ännu snyggare!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Hittade din blogg av en slump häromdan, läste att du också blivit inspirerad av Olga med träningen ;) stort grattis till otroliga resultat, vad kul!!! jag har också hållt på en månad precis, började igår med ett nytt program som jag snickrat ihop själv som jag ska ha i fem veckor nu (innan semestern). hur mycket/vad har du tränat förutom att göra plankor?

ha det bra!

2011-06-07 @ 20:43:29
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Bra jobbat bruden! Inte dåligt.



Ser att du varit i Pålsjö. Bor du i Hbg? Själv bor jag i Ramlösa =)

2011-06-07 @ 21:09:35
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0