Min utsikt just nu! Sitter på en fotbollsp...

img_0796 (MMS)

Min utsikt just nu! Sitter på en fotbollsplan på Maria Park och kollar när Kevin och hans vänner spelar fotboll. Så skönt det är att äntligen få sitta i solen efter 9 timmar på ett lager! Hoppas solen tar tillräckligt fortfarande för att bättra på min bränna!  Tredje dagen på jobbet idag. Det känns bättre och bättre och nu har jag kommit in i hur jag ska göra även om jag strular till det ibland.. Men jag är ju inte mer än människa :) träningen har kommit lite i skymundan nu, blev en snabbis på gymmet i måndags men inget mer än så. Jag går hela dagarna på jobb så mina fötter är ömma som bara den nu. Denna veckan är det mycket som händer efter jobb, men nästa vecka blir det mer träning och yogamattan + dvd med ashtanga yoga ska införskaffas! En liten uppdatering blev det idag i alla fall. Ska försöka bli bättre på att uppdatera, men jobbet tar all energi just nu så när jag kommit in i mina rutiner så kommer det bli mer läsning för er :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0