Presenterna till Madicken

Madicken fyllde 4 år i söndags och självklart var vi där och firade henne. En självklarhet till är såklart att jag inte har ett enda foto från kalaset. Jag har helt kommit ur det där "foto-flowet" jag var inne i förut. Kameran var ALLTID med. Nu är den så gott som aldrig med.. Jag har inte heller riktigt vant mig vid att jag kan fota fina foton med iphonen. Men men. Jag har i alla fall bilder på det vi gav henne i present.

En supersöt jumpsuit i mjukt jeans liknande material.

Och dessa solglasögonen!
Det första hon sa när hon öppnade vårt paket var "åååh tiiiitta". Hon såg då bara jumpsuiten, när hon fick syn på solglasögonen sa hon "Tiiiitta glasbillor". Sötaste finaste Madicken.
Fick ett sms från hennes mamma igår med ett ljudklipp där Madicken sa "Jag älskar dig, Pollen". Jag kallas för Pollen av syskonen och mina föräldrar och har gjort sedan jag var liten :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0