Storebror

Älskade Alve skötte sig exemplariskt hos oss. Och det var SÅ kul att ha honom hos oss. Vi lämnade honom imorse och åt lite frallor innan Kevin släppte av mig här hemma och han körde vidare mot sin moster som han skulle hjälpa flytta.
Jag har solat i princip hela eftermiddagen och har bränt mig lite. Men det gillas, benen har fått upp färgen igen så nu ska den bara byggas på ännu mer.

Nu sitter jag och tittar på Big Brother 24-7, kunde inte låta bli att köpa det nu sista veckan. Det kostade bara 19 kr så jag kände att det är detta nöjet utan tvekan värt. Älskar detta programmet så jädrans mycket. Är så nyfiken på människors liv så vad är då bättre än BB?

Så här såg det ut i början av veckan. Strömdräkterna. Med jämna mellanrum fick deltagarna strömstötar. Fruktansvärt underhållande!

Nu ska jag ta en diskussion med min kära Louise om vi ska hitta på något idag eller om det blir hemmakvällar på olika håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0