Dagens mått

Då var det tre veckor sedan sist, och nu är det dags igen. Här kommer dagens mått!

Mått den 25 mars 2011


Mage tjockast:
 90,5 cm (- 0,5 cm)
Mage smalast: 72,5
 cm (Ingen förändring)
Naveln:
 78,5 cm (- 1,5 cm)
Byst: 92,5 cm (Ingen förändring)
Höger lår: 56 cm (- 0,5 cm)
Vänster lår: 56,5 cm (+ 0,5 cm)
Höger arm: 27 cm (- 1 cm)
Vänster arm: 27 cm (- 1 cm)

Det var inte riktigt dessa resultaten jag ville se efter träning 5 dagar i veckan i tre veckor och dessutom dragit ner ordentligt på onyttigheter. Men nu på sluttampen är det svårast och det går sakta. Jag ska inte stirra mig blind på varken mått eller vikt, men det går inte att undvika att känna att allt detta slit gett så lite på min kropp.
Men jag ger inte upp, jag ska nå mitt mål, det får ta tid, men till den 1 juni ska det vara nått.

Angående vikten som jag lagt till den senaste tiden så har jag nu valt att tabort den härifrån och kommer istället ta den varje vecka. Mått kommer var tredje och vikten kommer varje vecka.
För att "dränka mina sorger" efter dagens mått så beger jag mig snart till sjukgymnasten för mitt träningspass där och sedan vidare till gymmet. 
Det var kanske detta jag behövde se för att få ännu mer kämparglöd. Nu kan jag säga att jag kommer träna hårdare än jag gjort tidigare. Ett spinningpass till varje vecka kommer jag nu att trycka in! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0