Finito

Fan vad jag är trött på bloggfixandet nu! Har suttit flera timmar, och jag vet inte hur man gör så jag testar mig fram med hjälp av Designa Din Blogg. Nu får designen vara så här ett tag, jag orkar faktiskt inte fixa mer med den och jag vet inte hur jag ska göra med vissa saker så det får vara så här nu!

Jag behöver däremot hjälp med hur man lägger till länkar. I min kategori "Bloggar" vill jag lägga till mååånga bloggar och tabort någon, men jag förstår inte hur jag gör. Jag vet inte hur jag lyckades få dit de som är där.. Någon som vet hur jag ska göra?

Nu ska jag hoppa i säng. Är svintrött och har träningsvärk i hela benen. Men det är bara att bita ihop för det är sjukgymnast och träning imorgon igen. Jag lovar er bättre uppdatering imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0