Måndagens frukost och lunch

Idag börjar min veckoutmaning - dokumentera vad jag äter under en vecka.
Dagen är inte slut än, men jag tänkte berätta vad jag ätit hitills.
Innan jag äter dricker jag varje morgon en stor kopp varmt vatten med citron i. Detta för att få igång ämnesomsättningen och inte äta lika mycket till frukost.
Till frukost åt jag en skål lättfil (0,5%) med Al-bran i och till det drack jag lite proviva. Detta gjorde jag vid 11-tiden idag

Det ser kanske inte så gott ut, hade redan börjat äta när jag kom på att jag skulle fota min mat.

Min lunch blev väldigt sen, äter den just nu. Men mellan frukost och lunch har jag druckit massor med vatten så det är det som hållt mig relativt "mätt" tills nu. Just nu äter jag iallafall en Cambridge bar med smakerna äpple/jordgubb. Den är supergod och äter man den sakta så blir man faktiskt mätt.



Så detta är vad jag ätit hitills idag. Vad jag äter resten av dagen vet jag inte riktigt än, men jag lovar att skriva ett inlägg om det innan jag går och lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0