Måndagens middag, kvällsmat och efterrätt

Här kommer resten av vad jag ätit idag. Varenda gång jag börjat äta har jag kommit på att jag ska fota, därav de lite motbjudande bilderna, hehe. Dessutom är alla bilder tagna med iPhonen så kvaliteten är ju inte den bästa den heller. Men här kommer det i alla fall.

Vi åt middag ca 18.45 och det blev grillade kamben med potatisgratäng. Det var ca 200 g kamben och 150 g potatisgratäng.

Sen tyckte Kevin att vi skulle ha en "extra" kvällsmat vid 20.45 någongång så då blev det oliv-ciabata med dansk salami, mozzarella, tomat, rödlök, svartpeppar och olivolja.

Och inte nog med det, vid 22.30 när vi kollade på Big Brother så blev Kevin supersugen på vaniljyoghurt med färska hallon. Så det blev det för mig med. Jag är sämst på att sätta stopp för mat trots att jag egentligen kunde klarat mig utan det. Men jag skivade en stor banan, la i lite hallon och ett par bitar kiwi och sedan några skedar vaniljyoghurt. Vi har köpt den 3,5% vaniljyoghurten som är i en likadan burk som turkisk yoghurt. Skitgod!


Detta är vad jag ätit denna måndag! Jag kan säga att jag inte brukar äta så här mycket, idag har det blivit lite väl.. Men ibland har man lite "vräkar" dagar. Utöver detta har jag druckit mellan 3 och 4 liter vatten.
Nu ska jag skynda mig in i sängen och säga godnatt till min älskade som säkert redan har somnat ifrån mig! Imorgon är en ny dag med nya tag och den ska bli betydligt nyttigare för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0