Svar på Jennies frågor

Efter lite önskemål från Jennie så ska jag försöka att denna kommande vecka berätta vad jag äter om dagarna och även fota det jag äter. Så håll till godo, jag ska göra mitt bästa!

Jennie undrade också vilket abonnemang jag har till min iPhone, och det kanske är fler som är inne på att skaffa en, men vet inte riktigt vad månadskostnaden ligger på?

Jag har mitt abonnemang hos Telenor och har haft det i flera år och är supernöjd. Jag betalar 399:- i månaden för min iPhone och då ingår 5000 gratis sms till alla, jag ringer gratis till alla med telenor, har obegränsad surf och jag får ringa för 199:- i månaden. Nu har jag även valt att ha försäkring så 99:- tillkommer varje månad så jag landar på 499:-.
Tidigare har mina mobilräkningar legat på ca 350-450 och ibland mer, och därför kände jag att jag hellre har en iPhone och betalar ungefär samma summa varje månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0