Tillbaka igen

Jag lever! Det blev lite hårt i lördags så i söndags var jag knappt människa. Igår hade jag fullt upp hela dagen med jobbcoachmöte, träning och fika med vänner.

Jag har fått jätteont i ryggen igen och i söndags och igår var det som värst. Var hos sjukgymnasten och tränade idag och berättade om smärtorna för henne och hon blev lite orolig då mönstret ändrats, alltså i vilket sammanhang jag får ont. Men jag ska fortsätta träna på som vanligt, men dokumentera mina dagar och skriva ner vad jag gör, och om vi isåfall kan reda ut mönstret för när smärtan kommer.

Imorgon blir det troligtvis vilodag. Men man vet aldrig med mig, så vi får se vad som händer! Ikväll ska jag följa med Kevin när han ska spela badminton med en kompis. Vill mest kolla på då kompisen slår ut Kevin gång på gång, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0