Träningstips

Om ni ska köpa nya träningsskor eller walkingskor så kan jag VARMT rekommendera Reebok Easytone. Jag har walking skor i gore-tex och är supernöjd. Jag har gått med dem i alla väder och det har aldrig läckt in. Dessutom är det så lätta att gå, man liksom gungar fram på något mysigt sätt. De ger inte heller skoskav som lätt andra skor gör när man använder dem dagligen.
Jag var inne på Sportamore's hemsida och såg att det kommit in nya färger. Hur snygga som helst. Dock finns det olika "kategorier" på skorna. Det finns en som är en walkningmodell en running, en training. Så man får hitta den som passar en bäst.

Den jag har är den som är mest instabil och därför inte lämpar sig för träning då det är lätt att trampa fel. Jag använder mina easytone när jag tränar, men har inte tränat jympa med dem och det vågar jag nog inte heller. Men att gymma med, träna på löpband och träna spinning går det perfekt! Dessutom sägs det ju att rumpmusklerna och benmusklerna aktiveras upp till 28% mer när man använder Easytone, och det märkte jag framför allt i början. Alla små muskler i fotlederna jobbar för fullt och man känner att det är jobbigare att gå.
Jag vet inte vad det är för modell på denna här nedan, men jag hade gärna tränat i dessa. SÅ snygga!

Även dessa lite mer diskreta är supersnygga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dem hel rosa är en walking sko, samma som den du har :) Har dem när jag jobbar / Amanda

2011-03-20 @ 11:45:05
Postat av: Paulina

Jaså? Där ser man! Kanske blir ett par sådana också lite senare för de är ju bara SÅ fina!

2011-03-20 @ 14:00:09
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0