32-dagars utmaningen fortsätter, HÄNG PÅ!

Ny vecka - nya tag! Det går skitbra med min 32-dagars utmaning. Igår var min femte dag och jag utökade och körde 1½ minut x 2 istället. Det gick super, men det var svinjobbigt. Får se vad jag kör idag. Men det är kul att utmana och utveckla sig själv. Har fått med mamma på detta också och även Sara. Så vi kör stenhårt och jag börjar redan se att det händer något med magen. Till och med Kevin ser förändring, och gör han det, då kan jag lova att det är synliga förändringar, för han ser vanligtvis inte sådant överhuvudtaget :-P

Det är så kul när andra hänger på mina utmaningar. Sara hängde på min utmaning 5 km under 30 minuter och för en vecka sedan klarade hon det. Det hade varit kul om någon av er här också vill anta min 32-dagars utmaning. Man ska inte alls känna press att köra 1 min x 3 set om dagen, som jag gör. Kör efter vad din kropp orkar med. Huvudsaken är att vi gör det och att vi inser att vi KAN. Finns inget som går upp emot stoltheten jag känner när jag klarar något som jag gett mig fan på. Det är en så härlig känsla att känna att man faktiskt kan.

Så alla där ute som vill utveckla sin styrka i sig själv både fysiskt och psykiskt, häng med på utmaningen (KLICKA PÅ LÄNKEN FÖR ATT LÄSA OM MIN UTMANING)! Fastän jag drog igång detta den 4 maj så är det inte för sent att hänga på. Så ta er i kragen och ge er fan på att ni ska klara det. Då gör ni det också! LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0