Har inget att skriva om...

Jag har inte haft något att skriva om, därför har det ekat tomt här i några dagar nu. Jag har fortfarande inget att skriva om...
Imorgon är det den 1 juni vilket innebär att det är datumet för mitt mål. Att väga 60 kg och vara nöjd med min kropp. Vi får se hur det går... Tränade hård konditionsträning igår, backträning. Har fruktansvärd träningsvärk i benen så därför satsade jag på styrka för överkroppen idag. Så nu är den också utpumpad och redo för en vilodag imorgon!
Nu ikväll ska Kevin spela Korpenfotbollsmatch och jag ska dit och kolla. Det är superväder här så det passar ju alldeles utmärkt att stå ute och heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0