Storstädning genomförd

Lägenheten är städad och det är SÅ skönt att äntligen kunna gå barfota på golven utan att känna småstenar och annat smått skit som fastnar under fötterna. Några före-bilder från idag missade jag helt, men jag hittade ett par bilder i mobilen som jag tagit på köket när det var fruktansvärt stökigt. Så ni kan få se stöket vs det nystädade nuet.
FÖRE:

EFTER:

FÖRE:

EFTER:

Sådär ser vårt kök ut. Långt ifrån det snyggaste jag sett, men man får göra vad man kan med andra medel för att försöka "trolla" bort fulheten. Hyreslägenhet är hyreslägenhet, det är bara att acceptera. Men jag trivs ändå. När det ser ut som på efter-bilderna förstås. Ska försöka hålla det så rent nu ett tag! (Lycka till...) :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0