Helgens bravader

Denna helgen har varit tuff alltså! Fredagen skulle bli lite soffhäng här hemma med Louise, men det slutade med att vinflaskor (eller nej, tetrapack-vin) tömdes och groggar blandades för fullt och vi tog bussen ner till stan för att dansa loss. Vi kom in på Sirocco som hade 25 års gräns, gratis dessutom. Men det var alldeles för gammalt folk, inget direkt drag, så vi tog vars en shot och drog vidare på nästa nattklubb.. Natten gick i ett och kl 6 i lördags morse kom jag innanför dörren. Sov i två-tre timmar och sedan kom Alve som vi skulle passa några timmar. Så jag kan ju säga som så att jag mådde inte helt hundra under lördagen.

Denna bilden sammanfattar fredagens kväll och natt jävligt bra! Härligaste Louise :-)

Men på kvällen var det dags igen, förfest hos Andy (Kevins kompis), men jag och Kevin hade bestämt oss för att inte dricka och endast vara där för sällskapets skull. Kl 22.30 åkte vi till Hemmakväll och köpte godis sedan slängde jag mig i sängen och kollade på det sista som återstod av Eurovision. Somnade dock under poängutdelningen och vaknade när det var slut. Men inte så konstigt med bara ett par timmars sömn i bagaget.

Jag missade såklart att göra plankan i lördags. Så igår fick jag ta smällen och göra 6 minuter istället för 3. Det gick bättre än förväntat faktiskt. Men inget jag gärna gör om, så nu får det bli VARJE dag ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0