Vilodag

Idag blir det en vilodag, jag känner mig inte helt kry och träning tre dagar på raken är kanske vad jag ska börja med nu efter att ha varit ifrån träning i 10 dagar. Så vilodag idag, imorgon och på lördag är jag på G igen. Sen söndag är det badminton såklart, rutinen håller i!
Men självklart gör jag plankan ändå, den ska göras oavsett om det blir träning eller vilodag. Så mina tre minuter för idag är avklarade och fyfan vad jobbig den sista är. Men det ska kännas att det gör någon nytta så det är bara att njuta dessa tre minuter ;-)

Idag väntar storstädning av lägenheten. Väntar bara på att mina ägg ska koka klart och sedan bre två knäckebröd och sedan är min lunch klar. Därefter sätter jag igång med städning så att jag kan njuta kvällen med tända ljus.
Nu är äggen klara, skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0