Älskade yoga

Hantverkaren kom tillbaka tidigt imorse så jag gick upp när Kevin gick till jobb. Nu börjar tröttheten komma smygande igen. Tänkte lägga mig och läsa snart, ska bara hitta lusten först, haha.

Kl 12 ska jag på hot yoga. Som jag längtar! Trodde aldrig jag skulle bli så fäst vid yoga, men det verkar vara min grej. Jag får dock inte glömma den andra träningen nu, för sedan jag upptäckte yogan förra veckan så har jag haft fullt fokus på den och lite halvt glömt den andra träningen. Jag har skrivit upp ett veckoschema för vad jag ska träna och vilken dag. Dock sprack den planen igår eftersom jag tog en vilodag. Men jag får lösa det på bästa sätt - alltså träna ök styrka idag efter yogan istället.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det låter så kul med yoga, vill också!! :) samuel har sovit uselt i nästan två veckor nu så jag är riktigt riktigt trött och orkar inte gå upp 6 för att köra yoga... hoppas det vänder snart så jag får sova lite bättre, man blir halvt knäpp efter ett tag!



nix, eu-medborgare behöver inget uppehållstillstånd, bara ett id-nummer och det har jag sedan längre. så jag slipper massa papperstjafs.



så här var det, haha, vi träffades här i Spanien men Guille var rätt oplanerad så jag flyttade till sverige och bodde där till guille var ett halvår.



min mormor föder upp exotic, nu har hon inte haft kattungar på längre tror jag men hon ställer ut en del. hennes hemsida är inte uppdaterad på väldigt länge men det finns bilder på katterna iaf: http://web.comhem.se/bettybacks/svenska/index.htm



benpasset jag körde igår är bara ett 20 min långt pass, inte så jättejobbigt med det är en del balans och det tycker jag är kul. filen är inte så stor, det borde väl gå att skicka på nåt sätt? har du skype, det kanske går att skicka över den där?



jag har också en valk bakom armhålan, haha, förstår inte varför allt fastnar på ryggen? jag hade velat flytta fram ryggfettet istället!



lycka till med styrkan idag, skriv gärna sen vad du gjorde för jag har noll inspiration till ök styrka. ska försöka ta mig ut och springa i em/kväll, nu måste det bli av!!



ha det bra idag, kramar

2011-11-09 @ 11:17:42
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: HurtMaja

Vad är hot yoga?

2011-11-09 @ 13:48:34
URL: http://hurtmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0