Himmelriket

Har nyss kommit hem från en dag full med ärenden! Började med att gå ner på Åhléns för att prata med vice varuhuschef om jobb till julen. Men hon var på möte (var där i lördags men då var hon sjuk) så jag fick inte tag på henne. Imorgon ger jag det en ny chans, tredje gången gilt. Vill få det överstökat så en klump från magen kan släppa. Efter det körde jag ut till Flower Team aka himmelriket. Min favoritaffär utan tvekan! Nu på julen är där SÅÅÅ mysigt!


Dom har byggt upp små hus i affären som dom inrett. Har ni vägarna förbi så rekommenderar jag er varmt att gå in och kolla. Skulle kunna spendera många tusenlappar här. Dom har SIA, vilket är en favorit hos mig när det gäller lyktor och tomtar. Blir ett besök till när vi fått iordning i lägenheten så ska det inhandlas lite tomtar. Det ekar tomt här hemma när det gäller tomtar just nu.

Efter Flower Team körde jag till IKEA för att handla en ny matta. ÄNTLIGEN ska den gröna fula mattan bort. Det blev en brun, för Kevin gick inte med på en off-white så en brun fick det bli. Men hoppas det blir bra det också! Blev lite annat smått handlat också, ljus bland annat. Måste passa på när man ändå är där. För ljusen går åt som smör i solsken här hemma!

Nu ska jag sätta igång och städa här hemma, ikväll ska vi ha "halv åtta hos mig" med Rickard, Hanna och Andy. Tar foto på våra rätter och lägger ut imorgon med tillhörande recept!

Kommentarer
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Vad roligt med "halvåtta-hos-mig" tema, ser fram emot bilder!

Jätteysig butik, åh, jag vill typ shoppa julsaker för alla pengar jag har ;-)

2011-11-23 @ 17:05:32
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0