Kondition v.3

V.3 i utmaningen

Det blev ett tufft men intensivt kontionspass idag! Jag är glad att jag tog tag i mig själv och körde till gymmet.
Jag började med pyramid-intervallerna. Dessa:

Nivå 1: 13 km/h
Nivå 2: 14 km/h
Nivå 3: 15 km/h
Nivå 4: 16 km/h
Nivå 5: 17 km/h
Nivå 6: 18 km/h
Nivå 5: 17 km/h
Nivå 4: 16 km/h
Nivå 3: 15 km/h
Nivå 2: 14 km/h
Nivå 1: 13 km/h

Därefter satte jag mig på en cykel och cyklade 1 mil. Snabbt. Sist jag cyklade en mil gjorde jag det på mellan 20-22 min. Idag minskade jag den tiden rättså rejält.

Mitt mål var att klara milen under 18 min och det gjorde jag! DET var jobbigt kan jag säga. Fler sådana här tuffa konditionspass ska köras! Avslutade sedan med 3 min plankan och stretch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0