Lördagkväll

Puh, det slutade med storstädning av hela lägenheten! Så skönt att få fint här nu när det är helg. Glömde dock fota innan det blev mörkt så bilder kommer imorgon istället. Nu ska jag ta och laga min lördagsmiddag. Steka grönkål och lax och äta två ägg till det. Inte så rolig lördagsmiddag men jag orkar inte göra något mer avancerat. Kevin är inte hemma och då är det ännu tråkigare att laga ordentlig middag till mig själv, det gör jag bara väääldigt sällan. Men nyttig middag blir det i alla fall.

Godaste doften på ljus fick jag när jag fyllde år! Yankee candels "Mango peach salsa". Så fräsch! Kan varmt rekommendera den!

Ha en mysig lördagkväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0