Morgonträning

V.4 i utmaningen

Dagens träning är redan avklarad! Var uppe 6.30 imorse och skjutsade pappa till en kollega vid 7.15 där dom skulle ta taxi till flygplatsen. Jag är "bilvakt" nu i två veckor ungefär för pappa jobbar. Så jag var på gymmet redan 7.45 idag och då var det jag och 3 till. UNDERBART! Det var bara att ta för sig och köra gärnet. Jag började med en övning jag läst om hos Olga.

50 Kettlebellswings med 12 kg (16 kg som jag brukar ha är puts veck på gymmet?!)
400 m jogg på 10 km/h
40 swings
400 m jogg
30 swings
400 m jogg
20 swings
400 m jogg
10 swings

WAAAH vad jobbigt det var! Senare ska jag fortsätta och köra upp till 50 swings igen när jag kommit ner på 10. Men det väntar jag med!

Sedan körde jag ben och rumpa! Nu är jag mör och trött och äter min andra frukost för idag - havregrynsgröt med blåbär, en kopp grönt te och ett glas vatten.

Kommentarer
Postat av: HurtMaja

fan vad hurtigt!

Sv: Yes, det är yoga i värme. 40 grader + vattenånga: väldigt svettigt!

2011-11-17 @ 14:30:41
URL: http://hurtmaja.blogspot.com
Postat av: i min lilla lilla värld

Fråga i repan om du kan få gå in i salen och låna. Det brukar jag göra =)

2011-11-18 @ 22:55:42
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0