Nyårsklänningar del 2

Jag fortsätter min jakt på den rätta nyårsklänningen. Nu har jag fått upp ögonen för paljetter. Det är sååå nyår och jag gillar det mer och mer!




Denna klänningen gillade jag! Tycker dock den sitter lite löst på henne framtill. Men antar att det kan se bättre ut om jag tar en mindre storlek kanske? Har fortfarande inte bestämt mig för vilken det blir till nyår. Tänkte kanske bestämma hem 2-3 stycken från Nelly då det ändå är fri frakt så kan jag testa och se vilken jag helst vill ha.

Är även inne lite på att ha en tight midjehög svart kjol som sitter typ som denna klänningen gör över rumpan, och sedan hitta ett snyggt paljettlinne eller en blus att ha innanför... Ja, jag har som sagt lite idéer, får se vart det slutar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Paljetter är också fint! smart att man kan beställa hem flera och prova, hoppas du hittar nån bra!



nu har jag knåpat ihop en liten sammanfattning av min utmaning! lagt upp lite bilder också, håller på att ladda dom nu men jag klistrar in länkarna här sen (lägger inte upp dom på bloggen).



vad kul med utställning sen med eran Jack (jättefint namn!!), det är rätt kul, jag har varit med min mormor några gånger för massa år sen. det är en hel värld, du skulle se hur vissa spökar ut kattburarna... huuu. men det är säkert roligt, min mormor håller på en del än och hennes katter har vunnit många priser.



det blev inte så hård träning varken idag eller igår för jag känner mig inte helt 100 och vill ju inte åka på nån förkylning. igår kväll gjorde jag ett kort kb-pass, tusan vad jobbigt det blir. gjorde bara 20 min för sen orkade jag inte mer... totalt blev det 230 swings, 40 snatches (eller nåt liknande iaf) per arm, 30 armhävningar och 40 såna där som Olga visade tidigare i veckan som hon gjorde med medicinboll. idag har jag träningsvärk i benen... bara lite i ryggen dock, jag vågade bara göra swings med 10 kg igår eftersom jag är lite osäker på tekniken och det var så längesen sist, men nästa gång ska jag prova 12, mer kan jag inte få med mina hantlar. det blir rätt enformigt, men det är nog super att slänga in några swings i ett vanligt styrkepass, det är en grym pulshöjare!



adoption är jättedyrt, det hade vi aldrig haft råd med. jag hade absolut kunna tänka mig att adoptera, det måste vara speciellt, att kunna hjälpa ett barn till ett bra liv. nej, man ska inte ta för givet att man ska bli gravid, och inte bli otålig för fort. lyssna på kroppen! jag kände att något var fel efter mina missfall, allt var helt upp och ner... men sen provade jag bidrottninggelé, och då vände allt och samma månad lyckades vi med Samuel ;



nu har jag lyckats ladda upp några bilder, lägger in länkarna snart. vi väntar på min pappa här idag, han är nog snart framme i madrid men inte här förrän 22:45 så det är många timmars väntan ;) "mitt hjärta ska orka hela dagen ända till natten" sa Guille förut ;) han ligger i soffan och gäspar nu men han piggnar nog till sen, fast vi ska inte åka förrän 21:30. dag 6 av 7 nu förresten, jag tänker hoppa på min återhämtningsvecka med flaggan i topp!



hoppas ni haft en bra helg! kramar!

2011-11-27 @ 17:13:07
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Lotta

länkar (datumet står i länken)

http://viivalencia.blogg.se/images/2011/24-augusti-2_176743846.jpg

http://viivalencia.blogg.se/images/2011/24-augusti-5_176744226.jpg

http://viivalencia.blogg.se/images/2011/img_0640_176744577.jpg

http://viivalencia.blogg.se/images/2011/img_0215_176744955.jpg

http://viivalencia.blogg.se/images/2011/img_0217_176745495.jpg



datumet stog visst inte alls på de tre sista, men den tredje är från 22/10 och de två sista idag 27/11! nu är jag nyfiken på din halvvägs-sammanfattning! :)

2011-11-27 @ 17:15:09
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0