Problem-blocket

Nu ska jag hem till syster och äta middag! Men först ska ett par komma och hämta en soffa vi har ute på blocket. Vilket meck det är med folk som ska hämta möbler. Vi sålde vårt gamla vitrinskåp nu i veckan och efter TREDJE gången kom hon. Två gånger bestämde vi tid men hon dök inte upp. 100 spänn skulle vi ha för skåpet och det hade nästan varit värt att slänga skiten istället för allt det mecket för 100 ynka kr. Nu är vi inne på meck 2. Igår skulle soffan hämtats, men dom fick boka av pga att dom inte hade tillgång till släp. Idag sa jag att dom kunde komma vid 16.30, men än har dom inte dykt upp och vi ska iväg NU egentligen. All denna väntan och planering för TVÅHUNDRA kr. Jag ångrar nästan att jag inte slängde möblerna istället. Folk är ju så j ä v l a komplicerade. Dom tror att man har all tid i världen och ska anpassa sig efter dom.

Blir bara så förbannad på sånt här. Kan folk inte bara komma som man bestämt? Folk tror att man inte har något annat för sig än att vänta. Vi har ett liv utanför den där jävla soffan också.

SÅ! Nu har jag skrivit av mig och kan släppa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0