Soffläge mest hela dagen!

Denna dagen har inte varit något vidare! Vaknade och mådde dålig. Konstigt ont i magen, ont i kroppen och allmänt dåsig. Jag trodde det skulle bli bättre när jag ätit frukost, men icke! Jag bestämde mig för att hoppa träningen som jag tänkt klämma in vid 12-tiden. Lika bra att lyssna på kroppens signaler så man inte åker på någon onödig sjukdom (ifall det nu skulle vara det som är på gång).

Nu i eftermiddag har jag bara legat i soffan och slappat och läst, läst och läst. Somnade en stund gjorde jag det också.  

En mycket spännande bok! Lite rörig i början eftersom man får följa 4 olika människor. Men nu har dessa människors liv/jobb/öden, börjat visa sig ha något med varandra att göra.

Har änsålänge kommit ca 80 sidor idag och jag tänkte plöja igenom 30-40 sidor till minst idag! Vill komma vidare till mina andra böcker ju! Har nu drygt bara 220 sidor kvar. Fortsätter jag i detta tempot lär jag vara klar till helgen.

Jag som hade sånna träningsplaner denna veckan... Jag får lösa det på bästa sätt ändå! Imorgon är det lunchyoga och därefter hade jag inte planerat att träna mer, men eftersom det inte lär bli någon träning idag så klämmer jag nog in ök-styrka efter yogan. Hoppas bara jag mår bättre imorgon! Vilar gärnet nu ikväll och det mest ansträngande jag planerat in är att gå och handla en citron och fiberhavregryn, sen lägger jag mig på soffan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0