The botten is nådd

V.4 i utmaningen

Idag är jag helt off! Jag bestämde i förmiddags att jag hoppar träningen idag. Känner mig helt slut! Tror det blivit för mycket på sistone. Nästa vecka är det v.5 och det betyder att jag är halvvägs igenom utmaningen och den veckan blir en killerweek. Det blir träning 7/7 dagar och riktig skärpning med mat och inga sötsaker överhuvudtaget, tror jag tar bort den mörka chokladen då också.

Därför tar jag nog ut tre vilodagar denna veckan så jag orkar med nästa tuffa vecka. Plankan ska in V A R E N D A dag fram till nyår. Eller nej jag skriver upp 3 min, 7 gånger på ett papper så får jag själv placera ut dom under veckan, 3 om dagen eller 6 någon dag osv. Bara jag gör alla minuterna tills veckan är slut! Och nu är det aktivitet i plankan som gäller, inte bara stå. Lyfta ett ben, gunga osv. Det ska kännas ordentligt! Har fruktansvärd träningsvärk efter 6 minuter i plankan i måndags så detta ska nog suga till i magmusklerna dagligen.

3 min planka blir det idag i alla fall. Men det är allt jag gör på träningsfronten. Behöver viiila! Tar nya tag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0