Torsdag

En dagens!



Tröja och gråa knästrumpor från H&M, svarta jeans från Bik Bok.

Ojoj, det är inte varje dag det kommer dagens på mig. Men nu när jag inte kan träna (pga förkylningen) så har jag inget att göra. Då är det perfekt att leka med kameran. Längtar så efter träningen just nu. Idag var det en vecka sedan jag tränade. Hoppas jag kan köra igång på måndag!

Idag fick jag äntligen tar på Varuhuschefsassistenten på Åhléns. Det bådar gott inför julen. Fick beröm för att jag är så på, mailar, tar kontakt, går dit (tredje gången nu) och ger inte upp fastän jag inte får tag på henne. Jag känner mig som en parasit, haha. Jag som känner mig så dum när jag ligger på, ska lägga den tanken bakom mig. Arbetsgivare vill ha folk som vill! Och jag har en vilja av stål. Skulle få ett mail eller samtal på måndag och får jag inte det så hör jag av mig igen! Jag vill jobba jobba jobba! Över julen är det grymt kul att jobba på Åhléns. Det händer något heela tiden och man står aldrig och rullar några tummar.

Nu ska jag sätta mig och skriva ner alternativ till träningsupplägg. Ska försöka ha ett veckoschema och köra det i 3 veckor och sedan byta. Innehållet i passen får dock variera, annars tröttnar jag!

Kommentarer
Postat av: HurtMaja

Sv: Naajs, såg att ni vann också ;)

I smoothien är det: meze (turkisk 10%ig yoghurt), frysta jordgubbar, pyttelite andra blandbär, och sen en skvätt grädde för att få bort lite av syrligheten. Jag brukar ha banan i vanliga fall, för att få sötma men nu hade jag inga hemma men jag var ändå bara sugen på yoghurt och jordgubbar. Påminner mig om något vi fick på fritids (100 år sedan) Där brukade vi få naturell yoghurt (dock ej 10%ig) blandat med tinade jordgubbar och massa socker. Det var fredagslyx på den tiden det!

2011-11-24 @ 20:48:15
URL: http://hurtmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0