Maskerad hos Fia 11-11-11

Var som sagt på maskerad igår. Riktigt trevligt, god mat och kul folk! Slänger in lite bilder istället för att skriva en massa. ENJOY!

Emma som "MC-knutte" och Therese som rödluvan.

Malin, Fia och Emma. Kolla in Emmas "MC-tatueringar" ;-) Haha.

Min outfit för kvällen! Inspirerad av Susanne Lanefelt "Kniiiip", haha ;-)

Min älskade Kevin till vänster som snowboardåkare, Therese i mitten och Emil till höger. Han var någon från Star Wars, darth wader? Jag har noll koll på SW-figurer så jag bara gissar.

Pippi-Anna med sin Herr Nilsson som hon SYTT in en cigg i munnen på, haha.

Fia och Emma in action!

FIA!

Och Emma!

En inrullad Pippi i mattan och MC-Emma ovanpå.

En bild på en rökande Herr Nilsson får avsluta! Tack alla för en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0