Veckans första ök-pass

V.4 i utmaningen

Det blev ett jobbigt pass på gymmet idag! Mina armar ömmar när jag skriver. Då har jag lyckats pumpa ur allt.
Tänkte skriva ner passet här för er som är intresserade av att läsa. Idag pressade jag musklerna mer än vad jag tidigare gjort och det kommer jag fortsätta med! Nu ska jag ta ut dom tills dom strejkar totalt, därav fler reps på sista setet på vissa övningar.

7 min uppvärming på crosstrainern.

Superset: 8 reps x 3 set.
Latsdrag i maskin (27 kg)
Kickback med hantel (5 kg)

Superset: 8 reps x 2 set.
Hantelrodd (12,5 kg)
Hantellyft åt sidan (4 kg)
På sista setet körde jag 16 reps med hantelrodden och 21 reps hantellyft åt sidan.

3 min plankan

20 min pw på 7.0-7.3 km/h på lutning 5.
5 min i massagestolen.

18 armhävningar på tå (wooho, nytt rekord)
1 min planka
12 armhävningar på tå
1 min planka
11 armhävningar på tå
1 min planka

Bicepscurl med hantlar
9 kg - 8 reps
8 kg - 10 reps
9 kg - 6 reps
8 kg - 8 reps

Tricepspress stående med en hantel (10 kg)
10 reps x 3 set

5 min rodd

Bicepscurl med stång
12,5 kg - 10 reps
15 kg - 6 reps

DONE!

Micropaus mellan mina bicepscurl med hantlar. Första gången jag tränar med nersläppt hår tror jag. Det var skönt att känna svetten i nacken när håret klibbade även om det var sjuuukt irriterande, haha.

Detta var ett av veckans ök-pass, tänkte köra ett till på lördag för nu jävlar vill jag ha biffiga armar!!!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Du e ju för fan stark! Ett tips är att köra en pulshöjare efter dina superset så det blir triset. Burpees, step up på bänk, grodhopp, mcdonaldshopp, m.m.



Försöker luska ut om jag sett dig på gymmet, men tror inte det. Är så inne i min träning när jag är där haha

2011-11-15 @ 22:37:53
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0