10-veckorsutmaningen v.1

V.1 i utmaningen

Nu har jag precis kommit hem från mamma. Passade på att sitta där och snacka lite istället för att bara sitta hemma i sovrummet och uggla. Innan jag kom till mamma hade jag tränat. Svettigt blev det idag, minst sagt. Jag har träningsvärk från HELL i rumpan efter gårdagens intervaller. Men jag körde på som jag planerat - 3 km löpning för att få en starttid som jag ska förbättra under dessa 10 veckor. Sedan blev det plankan 3 min, den ska vara med VARJE dag, 3 min om dagen under dessa 10 veckor. Sedan avslutade jag med 200 hopp med hopprep och sen la jag mig i massagestolen 10 min innan jag gick hem! Gött! 
Nu har jag bara "antal sek sittandes 90 grader mot vägg" kvar att ta tid på. Den tar jag när träningsvärken lugnat sig lite ;-) Sedan är alla mina startvärden klara!

Imorgon är jag tveksam på om jag ska simma som jag planerat eller faktiskt testa body balance? Jag har bokat body balance i alla fall. Den är redan 6.45 imorgonbitti så det blir att gå upp TIDIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0