Besök hos uppfödare

Om en timme ska vi på en liten dejt. Kevin ringde en bengaluppfödare igår och berättade att vi är intresserade av att bli bengal-ägare, så vi bokade in ett besök hemma hos dom. Kl 17 ska vi dit och prata katt! Wiiiie!!! Vi ska inte skaffa katt än, men eftersom detta är ett stort steg för oss vill vi ha lite "kött på benen" innan vi ger oss in i bengal-världen.

Titta bara så fin den är! Jag är fast! En liten minileopard. Visste ni att man kan lära denna katten sitta? Den älskar att leka apport, och dom flesta bengaler älskar att bada! Så häftigt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja visst är tabata bra! Jag körde med mage och rygg igår. Idag blev det styrka ök. Pajen såg god ut! Undrar om det går att ha kesella istället för keso i degen? Finns inte keso här :( jag har nyss ätit kesella med bär och lite jordnötssmör till mellanmål. Så spännande med katt!! Min mormor är uppfödare av exotic, som perser men korthåriga. Jättefula, haha, men mysiga ändå, vi hade också när jag växte upp, saknar att ha katt men det hade inte funkat här.

Det gick ju inte så bra med intervallerna igår, jag har sträckt framsidan av låret så jag kan inte ta i alls, bara jogga. Tråkigt, hoppas det går över snart. Nu är det dags att hämta stora killen och sen vidare till simskola. Hur mycket satsar du på att träna/vecka? Jag kör lite extra nu men måste nog dra ner lite nästa vecka, men vill ju inte göra för lite!

2011-10-18 @ 16:44:15
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0