Dålig uppdatering!

Jag ursäktar att det inte blivit något inlägg under dagen. Jag skrev ett inlägg från mobilen i eftermiddags men självklart gick det inte att publicera... Är så trött på den där appen nu! Vi kom hem från Hanna och Rickard för 45 min sen. Vi har haft lite spelkväll och massor av gotte blev det. Så nu är min gottedag denna veckan borta så nu är det nyttigt resten av helgen. Hoppas jag inte får något sockersug för då kommer det gå som en dans, annars blir det bra mycket jobbigare...

Det blev träning idag också trots att jag inte var jättepepp. Som jag sagt tidigare - det är bara att ta tag i sig själv och bara genomföra det! Utan några förhandlingar med sig själv. Därför är kort men intensiv träning det som passar mig bäst! Idag blev det intervaller i backe. Berättar mer om det imorgon. Nu är det hög tid för mig att sova, ögonen hänger inte riktigt med längre! Sov gott alla fina!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag förbrukade också min onyttiga dag igår så nu blir till att hålla sig resten av helgen. än så länge går det bra men det är ju ett tag kvar ;) jag tog faktiskt två (små) backar och joggade nästan hela vägen hem (ca 800 m) efter intervallerna i onsdags, och igår fixade jag 3, 5km på mindre än 20 min så jag är riktigt nöjd med veckans träning. hoppas det går lika bra nästa vecka, det är svårt att hålla upp det när det går riktigt bra, men ibland måste det väl gå lite sämre eller bli lite mindre.

rekommenderar verkligen bobs yoga for the warrior, den är en timme och super!! inte riktigt power yoga tror jag, inte så mycket flås, men riktigt bra tycker jag, och min rygg!

det ska bli lite kul att mäta nästa vecka och se om det har hänt nåt, nu tror jag att det stått still ett bra tag och tror inte det kommer hända så mycket mer öht på just måtten så jag får nog gå på spegeln. det är främst ryggfläsket som ska bort, haha.

nu ska vi äta lunch här och sen åka iväg till ett köpcenter och spendera eftermiddagen. ha en bra helg! kramar

2011-10-15 @ 13:02:00
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Lotta

kanske går lättare att ladda ner här: http://es.gigabytedownloads.com/search/Bob+Harper%3A+Inside+Out+Method+-+Yoga+for+the+Warrior+%28DVDRIP+%2F+2010%29.rar

jag har inga pengar att göra slut på, haha. ska lämna tillbaka två tröjor som blir för små till samuel innan det blir kallare här, och för dom pengarna ska vi gå till ett lekland en stund ;) en mobil ska jag köpa dock, men det får bli nån av de allra billigaste och fulaste, har verkligen inte råd med mer men behöver väl inget mer egentligen. jag har en ipod också som jag använder som mp3-spelare och till lite annat.

kommer inte ihåg om jag tipsade förut om amazon.co.uk?? jag köpte mina löparskor där, Asics, för 450kr, i affären kostade de 700 (jag var och provade först såklart). beställde för några veckor sedan löpartights och långärmad tröja (New Balance) för 350 kr, och frakten är gratis. suuuuper!!!! har inte kunnat inviga kläderna än dock för det är för varmt, men snart kanske. nästa vecka blir det premiär för 5 km, det ska bli spännande ;)

nu har jag lagt ner ett äpple och en riskaka till mellanmål till mig, inget onyttigt! det är lättare att hålla sig när vi inte är ute, om jag ska köpa ute nånstans så ska barnen också ha, då är det lättare att låta bli ;)

nu ska jag försöka plocka upp alla sju tusen pennor som Samuel har slängt ut på golvet och sen ska vi åka... hoppas jag hittar en mobil!!

kramar, lycka till med skogsrundan! :)

2011-10-15 @ 13:56:10
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0